Αγγλικά ΙΙ

Κωδικός μαθήματος
0207ΣΕ
Μονάδες ECTS
3
Εξάμηνο
Εξάμηνο Β
Κατηγορία μαθήματος
Διδάσκων καθηγητής

ΡΟΝΤΟΥ ΜΑΡΙΑ

Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα περιλαμβάνει: Περαιτέρω ανάπτυξη της γενικής γνώσης της Αγγλικής όσον αφορά όλες τις δεξιότητες και πρώτη επαφή των φοιτητών/τριών με τον ακαδημαϊκού λόγο μέσω αποσπασμάτων βιβλίων, άρθρων, διαλέξεων, και λοιπών γραπτών και προφορικών κειμένων γενικότερου ή ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος, αναλυτική παρουσίαση και διδασκαλία προχωρημένης δυσκολίας γραμματικών και συντακτικών φαινομένων και εξάσκηση σε αυτά και διδασκαλία λεξιλογίου σε προχωρημένο επίπεδο με έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με το αντικείμενο σπουδών των φοιτητών (πολιτική, πολιτική, δημοκρατία, καπιταλισμός, εκλογές, δημοσκοπήσεις, ανθρώπινα δικαιώματα, πολιτικά δικαιώματα, αριστερά-δεξιά, σύνταγμα, υπερεθνικισμός, διακυβερνητισμός, ιμπεριαλισμός, παγκοσμιοποίηση, διεθνές δίκαιο, κράτος, πόλεμος, ελευθερία). Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται περιλαμβάνει τα συγγράμματα του μαθήματος, παρουσιάσεις powerpoint και ευρεία χρήση ΤΠΕ για την αναζήτηση πηγών πληροφόρησης στο διαδίκτυο, πολυμέσα (βιντεοδιαλέξεις, διαδραστικά βίντεο, ντοκυμαντέρ κλπ), διαδραστικό και άλλο υλικό αυτο-εκπαίδευσης που υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο και που σχετίζεται με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Παράλληλα, ζητείται από τους φοιτητές να αναγνώσουν ένα λογοτεχνικό βιβλίο για το οποίο δίνεται υποστηρικτικό υλικό και να κάνουν μια παρουσίαση πάνω σε αυτό ατομικά ή ομαδικά.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που διαθέτουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας που βεβαιώνει «καλή γνώση» (επιπέδου Β2) της Αγγλικής γλώσσας. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει εμβάθυνση σε δομές της Αγγλικής Γλώσσας που σχετίζονται με κατανόηση-παραγωγή γραπτού κυρίως λόγου σε προχωρημένο επίπεδο, με παράλληλη περαιτέρω ανάπτυξη του λεξιλογίου των φοιτητών και έκθεση σε κείμενα ακαδημαϊκού περιεχομένου και ενδιαφέροντος μέτριας δυσκολίας. Γίνεται εκτεταμένη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Τμήματος και του Διαδικτύου, καθώς και πολυμέσων και διαδραστικών εξατομικευμένων μαθησιακών εργαλείων. Μεθοδολογικά, το μάθημα (όπως και ολόκληρο το Πρόγραμμα Αγγλικής Γλώσσας στο Τμήμα) στηρίζεται στις αρχές των α. Content-Based Instruction (CBI) και β. Content and Language Integrated Learning (CLIL) που αποσκοπούν στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσω του περιεχομένου και στην άμεση χρήση της ξένης γλώσσας για τον σκοπό που μαθαίνεται (language immersion).
    
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
•    γνωρίζει και να χρησιμοποιεί την Αγγλική γλώσσα σε προχωρημένο επίπεδο (πολύ καλής γνώσης Β2-C1) 
•    Κατανοεί και να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο υψηλού επιπέδου γνώσης της Αγγλικής, με έμφαση σε λεξιλόγιο σχετικό με το αντικείμενο σπουδών στο Τμήμα, μέσω κατάλληλα επιλεγμένων σύντομων αυθεντικών ακαδημαϊκών ή άλλων σχετικών κειμένων
•    κατανοεί μικρής έκτασης ακαδημαϊκά κείμενα προφορικά και γραπτά
•    διαβάζει ολόκληρα βιβλία γενικού ενδιαφέροντος, μέσω της ανάπτυξης της γενικότερης αναγνωστικής και γλωσσικής ικανότητας
•    παράγει μικρής έκτασης γραπτό και προφορικό λόγο σε θέματα ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος 
•    έχει μέτρια αυτονομία όσον αφορά την περαιτέρω εκμάθηση και χρήση της γλώσσας, μέσω υψηλής ποιότητας διαδραστικών «εργαλείων εκμάθησης» που υπάρχουν διαθέσιμα στο διαδίκτυο, πολυμέσων αλλά και βιβλίων / άρθρων προσωπικού ενδιαφέροντος.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

•    Ανάπτυξη της ικανότητας για επικοινωνία στην Αγγλική γλώσσα
•    Ανάπτυξη ικανότητας χρήσης του διαδικτύου για προσωπική μελέτη
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για αναστοχασμό και αυτό-αξιολόγηση.
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για ανεξάρτητη και αυτόβουλη μάθηση.
•    Ανάπτυξη της ικανότητας για αυτόνομη εργασία
•    Ανάπτυξη ικανότητας για ομαδική εργασία
•    Βελτίωση των στρατηγικών μελέτης και της εν γένει ακαδημαϊκής επίδοσης.
•    Ανάπτυξη σεβασμού στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
•    Ανάπτυξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα διακρίσεων κάθε είδους
•    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα περιλαμβάνει:
•    Περαιτέρω ανάπτυξη της γενικής γνώσης της Αγγλικής όσον αφορά όλες τις δεξιότητες και πρώτη επαφή των φοιτητών/τριών με τον ακαδημαϊκού λόγο μέσω αποσπασμάτων βιβλίων, άρθρων, διαλέξεων, και λοιπών γραπτών και προφορικών κειμένων γενικότερου ή ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος. 
•    Αναλυτική παρουσίαση και διδασκαλία προχωρημένης δυσκολίας γραμματικών και συντακτικών φαινομένων και εξάσκηση σε αυτά. 
•    Διδασκαλία λεξιλογίου σε προχωρημένο επίπεδο (low frequency words). 
Το μάθημα γίνεται με μορφή εβδομαδιαίων διαλέξεων  κατά τη διάρκεια των οποίων γίνεται πρακτική άσκηση για την απόκτηση επιμέρους δεξιοτήτων. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται περιλαμβάνει παρουσιάσεις powerpoint, τα προτεινόμενα συγγράμματα και ευρεία χρήση ΤΠΕ για την αναζήτηση πηγών πληροφόρησης στο διαδίκτυο, πολυμέσα (βιντεοδιαλέξεις, ντοκυμαντέρ κλπ), διαδραστικό και άλλο υλικό αυτο-εκπαίδευσης που υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο και που σχετίζεται με την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Παράλληλα, ζητείται από τους φοιτητές να αναγνώσουν τουλάχιστον ένα βιβλίο της επιλογής τους ή το προτεινόμενο βιβλίο.

Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 ενότητες.

Τίτλος ενότητας

Βιβλιογραφία

Σύνδεσμος παρουσίασης

  1. Introduction to the course- English as an International Language - CLIL (Content and Language Integrated Learning)-Study Skills - Computer Assisted Language Learning (CALL) and the use of the Internet for Language Learning (e.g. mobile and web-based study applications such as Quizlet); Introduction to Animal Farm and related tasks, video on the Animal Farm; Vocabulary (V): NGSL; 

G: the definite and indefinite article, zero article

 

 

 

SDV: Politics

Quizlet.com

http://www.newgeneralservicelist.org/

youtube.com

 

 

 

 

 

 

 

 

Wallwork theory units 3,4,5

Wallwork exercises unit 3

Hila unit 9 section D (articles)

Diamantis unit 1 part 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/lecture%201%282%29.pptx

 

  1. G: Gerunds and Infinitives; quizes on wordwall.net; 

Vocabulary (V): NGSL; Skills Development: Reading, Writing, Listening, Speaking 

V: NGSL

 

 

(SD), V:   Policy, video on policy making

 

https://www.englishpage.com/gerunds/part_1.htm

azar grammar presentation 

Wallwork theory unit 11

Wallwork exercises unit 

 

Diamantis unit 2, part 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%202%282%29.pptx

 

  1. G: Gerunds and Infinitives; phrasal verbs 1 (Hila unit 3) V: NGSL; SS: Note taking;

 

 

 

 

 

SD, V, G: Democracy, capitalism, videos on Democracy 

Azar grammar presentation

https://www.englishpage.com/gerunds/part_2.htm

https://www.englishpage.com/gerunds/part_3.htm

Diamantis unit 3, part 1, unit 18, part 3

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%203.pptx

 

  1. G: Grammar (G): The Passive: Forming and Using the Passive - Indirect Objects Used as Passive Subjects; V: NGSL; 

 

 

 

 

 

 

SD, V: Party Elections, video on elections

https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/intermediate-to-upper-intermediate/passives

azar grammar presentation

Wallwork unit 10

Wallwork exercises unit 10

Hila unit 8 section D

Diamantis unit 8 part 3

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lesson%204-English%20II.pptx

 

  1. G: Passive: The Passive Form of Modals and Phrasal Modals; phrasal verbs 2 (Hila unit 4); V: NGSL; 

SD, V: Public Opinion Polls, Referendum

https://www.englishpage.com/modals/modalforms.html

azar grammar presentation

Diamantis units 15, 16, part 3

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%205-%CE%A0%CE%95%CE%94%CE%99%CE%A3.pptx

  1. G: The Passive: Stative Passive Verbs and Prepositions - GET & Passive - Participial Adjectives; SS: Plagiarism and how to avoid it; V: NGSL; SD, V: Human rights, Civil rights, video on Human Rights 

Azargrammar presentation

 

 

 

Diamantis units 2, 4, part 4

 

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%206.pptx

 

  1. Mid-term Examination; ER; SD: Left-Right G: prepositional phrases (Hila unit 7)

SD: Debate on Left-Right

Diamantis unit 6 part 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%207.pptx

  1. G: Noun Clauses: (NC beginning with question words, whether/if, that); SS: Presentation skills; V: NGSL; SD, V: Constitution, Constitutionalism, videos  

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/reporting-verbs-with-that-wh-and-if-clauses

azar grammar presentation

Diamantis units 12, part 3, unit 9, part 4

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%208.pptx

 

  1. G: Noun Clauses: Quoted Speech, Reported Speech, the Subjunctive in Noun Clauses - Using -ever words (Whoever, etc.); SS: Presentation Skills; V: NGSL 

SD, V: Nationalism, Supranationalism, intergovernmentalism

https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/intermediate-to-upper-intermediate

azar grammar presentation on e-class

Diamantis units 16, 17, part 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%209.pptx

 

  1. G: Adjective Clauses; ER, SD, V: Imperialism; authority and crime; V: NGSL

SS: Designing effective presentation materials

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/adjectives

http://www.azargrammar.com

Diamantis unit 26, part 3

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%2010.pptx

 

  1. G: Adjective Clauses; V: NGSL;  SD, V: globalization; international law exercises; SS: Delivering a presentation;  Oral Presentations

Azargrammar presention

 Diamantis unit 19, part 3, unit 1, part 2

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%2011-PEDIS.pptx

  1. G: Adverb Clauses; ER; SD: Oral Presentations; V: NGSL;   SD, V: State; Defence, War and Peace exercise; V: collocations connected with bomb and explosion; 

SS: Handling questions and answers 

https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/adverbials

azar grammar presentation

Diamantis unit 21, part 3, unit 10, part 3, unit 5 part 1, unit 13, part 1

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%2012.pptx

 

  1. G: Adverb Clauses; V: NGSL; SD: Oral Presentations, SD, V:  Citizenship, Freedom, Mill-On Liberty V: immigration, V, SD: video on immigration 

SS: presentation skills quiz

Azar grammar presentation

Diamantis unit 7 part 2

Diamantis unit 24 part 3

https://www.englishcentral.com

https://eclass.uop.gr/modules/document/file.php/PSIR112/Lecture%2013.pptx

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Πρόσωπο με πρόσωπο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Χρήση Τ.Π.Ε. 

  • στη διδασκαλία 

  • στην επικοινωνία με τους φοιτητές (e-mail, μηνύματα e-class)

  • στην αυτόνομη μάθηση

κυρίως με χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Πανεπιστημίου https://eclass.uop.gr/

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις 3x13    

39 ώρες

Πρόοδος 4x3x1,5

18 ώρες

Τελικές εξετάσεις 39x1,5

58,5 ώρες

Σύνολο Μαθήματος 

115,5 ώρες

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 

Η βαθμολογία προκύπτει από το άθροισμα των επιμέρους βαθμολογιών από:
1)    Τελική γραπτή εξέταση: 70%. Περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενών και ερώτηση ανάπτυξης
2)    Πρόοδος: 20% ή
3)    Εκπόνηση ομαδικής/ατομικής εργασίας 150-300 λέξεων και προφορική παρουσίασή της: 10% ή/και
4)    Παρακολούθηση του μαθήματος σε ποσοστό τουλάχιστον 75% των ωρών (10 διαλέξεις)  και  ενεργή συμμετοχή στο μάθημα: 10% 
5)    ή/και  εκπόνηση 3 σύντομων εκθέσεων (200 λέξεων) και 12 ασκήσεων πολλαπλής επιλογής στο e-class (10%)
 

Οι βαθμοί της προόδου και των εργασιών/ασκήσεων κατοχυρώνονται μέχρι την αμέσως επόμενη εξεταστική.

Απαλλαγές και βαθμολογία:
Οι φοιτητές που είναι κάτοχοι αναγνωρισμένων διπλωμάτων επιπέδου C1-Advanced, C2-Proficiency έχουν δικαίωμα απαλλαγής από τις εξετάσεις με την προσκόμιση των διπλωμάτων αυτών στη γραμματεία του τμήματος. Με τον τρόπο αυτό κατοχυρώνεται ο βαθμός ως εξής:
C1: 8
C2: 10
 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Υποχρεωτικά εγχειρίδια/Textbooks:

  1. Diamantis, G.V. (2019). English for Government and Politics: Key Concepts. Tsotras: Athens 
  2. Hila, M. (2003). English for Political scientists: Political Interaction. Athens: Typothito.
  3. Wallwork, A. (2013). English for Research: Grammar, Usage and Style. Springer US. Downloadable from

https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2F978-1-4614-1593-0.pdf

  1. Wallwork, A. (2013). English for academic research: Grammar exercises. Boston, MA: Springer US.

Downloadable from https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-1-4614-4289-9

 

Suggested Bibliography*

*The list below is indicative, not exhaustive. Full list in e-class

 

GRAMMAR

English Grammar Theory and interactive practice by the British Council: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar

                      Tutorials and interactive grammar practice: https://www.englishpage.com/

Irregular Verbs: Quizlet: https://quizlet.com/37649757/english-irregular-verbs-flash-cards/

Preposition Combinations 7 groups: Quizlet in e-class (links).

Phrasal Verbs (intermediate) 4 groups: Quizlet in e-class (links)

Phrasal Verbs (advanced) 6 groups: Quizlet in e-class (links)

Quizes on : https://wordwall.net/

 

VOCABULARY 

Longman Dictionary of Contemporary English Online: https://www.ldoceonline.com/

The New General Service List (NGSL): The 2818 most common words in English: http://www.newgeneralservicelist.org/

NGSL learning and practice: Quizlet (1801-2818): https://quizlet.com/class/821915/

The Vocabulary.com Top 1000. The top 1,000 vocabulary words; difficult but common words that appear in everyday academic and business writing and are also the most likely to appear on the SAT, ACT, GRE, and ToEFL. https://www.vocabulary.com/lists/52473

VIDEOS 

Interactive videos from https://English central.com on politics and International Relations

Interactive videos from https://en.islcollective.com on politics and International Relations

 

SKILLS DEVELOPMENT

For each of the 13 course sessions: reading passages, videos and other rich media content (e.g. selected TED talks, videos, documentaries) allowing for individual learning preferences and styles; related glossaries, tasks and other accompanying material, teaching and enhancing a variety of skills (metacognitive skills; reading, writing, listening, speaking, and their sub-skills) and promoting language, subject and world knowledge. The material has been carefully selected in order to develop background knowledge, vocabulary and fluency in the Department scientific areas and is often updated to reflect current issues and new developments (in e-class). 

 

EXTENSIVE READING

Animal Farm by George Orwell http://www.george-orwell.org/Animal_Farm/index.html

(Support material in e-class)

or other

Indicative additional - recommended extensive reading without supportive material provided by the course instructor: The Century Trilogy by Ken Follett (Fall of Giants, Winter of the World, Edge of Eternity) ( Pan Books) or any book of the students' choice.

 

STUDY SKILLS

Touch typing: https://www.typingclub.com/

APA style overview and workshop: https://owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/apa_style/apa_style_in…

 

TEACHER POWERPOINTS for the course (in e-class, Documents)

URL ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS (ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)

https://eclass.uop.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=262